Wat wij doen

Wij helpen bij het realiseren van meetbare groei uit Google en YouTube marketing. We bieden ook de mogelijkheid aan om op sociale media te adverteren. Hiervoor werken we met specialisten die onze campagnes doorvertalen naar Facebook, Instagram, Linkedin of Pinterest advertenties. Meer weten? Zie onze specialisaties op deze pagina of vraag ons voor een kennismakingsgesprek.

“Benieuwd naar alle klanten waar we in de afgelopen jaren voor hebben mogen werken? Bekijk onze ‘Referenties’ pagina om hier een beter beeld van te krijgen.”

Wat wij doen

Naast de organische “normale” resultaten binnen Google zorgen we voor meer prominente aanwezigheid door Google Adwords campagnes te gebruiken. Deze campagnes zorgen ervoor dat we direct meetbaar resultaat kunnen realiseren in relevante bezoekers naar de website. Door specifieke targeting op onder anderen zoekwoord, doelgroep, demografie, onderwerp & plaatsing kunnen we onze advertenties bij de juiste persoon krijgen.

Tegenwoordig gebruiken we Google voor bijna al onze vragen. Van de dichtstbijzijnde bakker tot een nieuwe rijschool voor de kinderen, of een makelaar in je stad. Daarom is het nu belangrijker dan ooit om goed vindbaar te zijn. Wij zorgen ervoor dat je vindbaar bent wanneer nieuwe klanten naar je opzoek zijn. Eerst analyseren we wat uw klant precies zoekt binnen Google om hier dan op de meest efficiënte en effectieve manier op in spelen. Wij zorgen dat je beter gevonden wordt met je product, dienst of bedrijf en kijken naar concurrentie om realistische doelen te stellen.

De autoriteit van een website is erg belangrijk voor het goed scoren in Google. Wij zorgen er voor dat betrouwbare en sterke backlinks naar je website verwijzen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden die we bieden op het gebied van linkbuilding.

Google Shopping, ook wel Product Listing Ads (PLA) genoemd. Dit is de ideale manier om producten te laten zien met een afbeelding waarbij een zoeker direct naar de productpagina geleid wordt. Het voordeel in Google Shopping is dat we hier een afbeelding kunnen laten zien, dit is niet mogelijk in andere Google zoekresultaat advertentie opties. Producten verkopen via je webshop? Product Listing Ads kunnen een effectieve manier zijn.

Google Display Netwerk is een vorm van Google Adwords waarbij we ons niet focussen op search maar op het laten zien van banners. We kunnen targeting instellen op doelgroep, locatie, of zelfs specifieke websites. Denk aan banners naast YouTube filmpjes en op blogpagina’s of nieuws sites. Ideaal om naamsbekendheid te vergroten of diensten & producten te introduceren.

Conversies worden niet altijd met het eerste bezoek aan je website gerealiseerd. Een bezoeker heeft een vol winkelmandje maar rekent niet af? Wij kunnen deze bezoeker opnieuw een reminder geven door een retargeting advertentie. Dit is een van de vele mogelijkheden van retargeting advertenties.

Binnen Google Analytics kunnen we data verzamelen en meten wat er precies voor traffic via welke kanalen gerealiseerd wordt. Hier hebben we de mogelijkheid onder anderen gedragsanalyses uit te voeren en te zien op wat voor device de website het meest bezocht wordt. Google Analytics is het grote verzamelpunt van alle data.

Google mijn bedrijf is het resultaat wat aan de rechterkant getoond wordt in Google wanneer je naar jouw bedrijf zoekt. Wij ontzorgen de klant hierin en helpen dit correct op te zetten. Ook de manieren van nieuwe informatie plaatsen of gegevens updaten kunnen wij als uitvoerende partij verzorgen.

Google Tag Manager is DE manier om zo lean mogelijk veel verschillende codes te implementeren op je website. Zo kun je bijvoorbeeld je Facebook pixel, Analytics code en conversies bijhouden via een code op je website. Dit scheelt veel laad tijd en mogelijke zware plugins op je website. “One code to rule them all”. Het vergt alleen wel wat kennis om al deze implementaties goed uit te kunnen voeren. Wanneer je een Ads campagne hebt is het van belang dat waar mogelijk conversies gemeten worden en triggers op de juiste pagina’s komen staan, hier is Google Tag Manager (GTM) perfect voor.

Naast het plaatsen van banners op websites en in apps is het ook mogelijk in video te adverteren. Het belangrijkste is de juiste manier vinden het goede te communiceren op specifieke plekken. Wanneer we bijvoorbeeld in video willen adverteren is het mogelijk om zo specifiek te kiezen als de video waar jij op getoond wil worden. We zetten onze advertenties specifiek in op de doelgroep en persoon die past bij jou bedrijf. Zo kun je bijvoorbeeld een nieuwe bedrijfsfilm of animatie meer exposure geven dan alleen op social media of je website of inhaken op een video die interesse heeft voor jou business.